סוהיר זיינה

בכרי חג'וג' ח'ולוד
12 ביולי 2016
שם הממליץ
2 באוגוסט 2016

ג'ובראן בספרו הנביא אמר:" המורה, הפוסע בצללי המקדש בין חסידיו לא מחוכמתו ייתן, כי את אמונתו ואהבתו. אם אכן נבון הוא , לא יתנכם את חוכמתו , אך ייכון צעדיכם אל מפתן חכמתכם אתם"
כך הם המדריכים בהשתלמות דר" חן נרדי וגב' גל בידרמן נותנים לך ללא גבול מחוכמתם ומניסיונם העשיר והרב וגורמים לך להיכנס פנימה למשעולי גופך ונשמתך .


בהשתלמות דובר על שלושה יועצים : הסרדין שהוא החלק המוחלש שבתוכך , הכריש שהוא החלק "החזק" כביכול אבל ביסודו הוא מסתיר את החולשה שבך, והדולפין שהוא החלק הנאור, הבטוח בעצמו, ,הנבון והאסרטיבי שבך והמגן עליך ויש בו מכל טוב.
ההשתלמות תורמת לאדם בעבודתו באשר היא, בזוגיות, בחינוך הילדים, ביחסים שלו עם קרובים חברים ומכרים ותורמת לך בכול תחום ותחום בחייך .
לו הפוליטיקאים ילמדו את הדרך אנו נחייה בעולם של שלום מתמיד , ומלא באושר .
למרות הנסיעה של שעתיים פעמים בשבוע בזמן החופשה, זה היה שווה. באתי בכיף להשתלמות בגלל התרומה שלה לחיי ולא הרגשתי איך הזמן עבר. מהרגע הראשון שנכנסתי לבית היפה והמעוצב בטעם טוב ודולפיני של ד"ר נרדי הרגשתי בנחת והתרגשתי בכל פעם מחדש . בנוסף, האירוח של ד"ר נרדי היה נפלא ומוגש בצורה יפה .
אני ממליצה על ההשתלמות לכל אדם שרוצה ללמוד השתלמות מעניינת ותורמת לחייו , כפי שהיתה ההשתלמות עבורי אחת ההשתלמויות הבודדות ששתיתי ממעייניה ונשארתי בטעם של עוד.