הבזקים של תפיסה מדויקת / בן נרדי – "הדים", 2014


ספר השירים של בן נרדי "הבזקים של תפיסה מדויקת" כולל בתוכו שירים שנכתבו בשנים האחרונות. השירים מאופיינים בעוצמה שירית יוצאת דופן.

אי אפשר להיות אדישים לנוכח התכנים המסתוריים, הטרגיים והמורכבים שעולים משירתו של בן נרדי וקשה שלא להתפעל מיכולתו להגישם לקורא בשפה עברית קולחת ורבת השראה ומעוף. פסוקים כגון: "מעשה האהבה נגמר, יצאתי חי. מעשה האהבה נגמר, אני מת בין זרועותיך". או "כשהגוף הזה יגווע, הקסם יתעורר", אינם רק אוקסימורונים טראגיים-אירוניים רווי ניסיון חיים רב אלא חלק מהזמנה לעולם קסום ורב תעתועים ויופי שבו התבלבלו לכאורה ונרקחו למרקחת פלאים, האביב, והסתיו, החורף והקיץ בחייו של המשורר.

הזמנה זו תלויה ועומדת לקוראים החפצים בשירה שונה – מלאת ניגודים, כנה ובעיקר לא מתפשרת על תכניה.

דוד כהן, עורך.

"ספר השירים של בן נרדי "הבזקים של תפיסה מדויקת" כולל בתוכו שירים שנכתבו בשנים האחרונות. השירים מאופיינים בעוצמה שירית יוצאת דופן. אי אפשר להיות אדישים לנוכח התכנים המסתוריים, הטרגיים והמורכבים שעולים משירתו של בן נרדי וקשה שלא להתפעל מיכולתו להגישם לקורא בשפה עברית קולחת ורבת השראה ומעוף".
דוד כהן, עורך. (מתוך עטיפת הספר).


לרכישת הספר, לחצו כאן לרכישת גירסת הספר האלקטרונית

בעקבות הספר נוצר המופע "הבזקים של תפיסה מדויקת", המשלב מוסיקה, שירה ושיחה בין האמן בן נרדי והוריו ד"ר רבקה נרדי וד"ר חן נרדי.

למידע על המופע - לחצו כאן

לשמיעת תוכנית רדיו על הספר - לחצו כאן

הדברים הפשוטים