המלצתה של רוני בקר, הממונה על שוויון מגדרי, יחידת סמך, משהב"ח

המלצתה של נירה דיסקין ליידנר על המופע "הבזקים של תפיסה מדויקת"
5 ביולי 2017
המלצתה של  ענת גרי לקריף, משוררת, סופרת עיתונאים וצלמת.
5 ביולי 2017

לממונות על שוויון מגדרי בשרות המדינה,

שלום יקרות,

רוצה לשתף ולהמליץ:

מזה זמן מה שאני מחפשת הרצאה/פעילות ליחידה שלי, שתביא את נושא השוויון המגדרי מהזווית הגברית. אני מאמיניה שקידום שוויון מגדרי, זה טנגו לשניים. יש ללמד את שני הצדדים את הצעדים – את השפה, וכדי שזה יצליח, יש לפנות תחילה לכל צד בשפתו שלו, עד שתיווצר שפה משותפת.

בהמלצתה של אושרה לרר, הממונה על שוויון מגדרי במשרד החינוך, יצרתי קשר עם ד"ר רבקה נרדי וד"ר חן נרדי ממכון "דיאלוג" לצמיחה אישית זוגית והורית, אותו הם מנהלים במשותף.

ד"ר חן נרדי, מטפל אישי וזוגי ומקים "התנועה לגבריות חדשה",

ד"ר רבקה נרדי, סופרת ומטפלת אישית וזוגית, מחלוצות, מנהיגות ויוזמות הפעילות לקידום מעמד האישה בישראל, מנהלת ומקימת מכון דיאלוג.

ביום שישי האחרון (16/12/2016)  נפגשתי איתם בביתם וצפיתי במופע משותף שהם מעלים יחד עם בנם, המשורר, המוסיקאי והזמר, בן נרדי, בליווי מוסיקאי נוסף.

המופע מרגש ומיוחד, מחבר בין פסיכולוגיה, מוסיקה ושירה. עוסק בצורה עמוקה וייחודית בפסיכולוגיה אנושית עם דגש מגדרי, אהבה, נישואים, תפקידי נשים-גברים, זוגיות, תקשורת, זהות נשית/גברית, שייכות, זהות, התבגרות ועוד.

ממליצה לכן בחום ללכת לראות ולשמוע – מופע מיוחד ומרגש, המתאים לארגונים ומביא את הנושאים הקרובים לליבנו, בצורה חווייתית, אמנותית ואיכותית ביותר.

בברכה, רוני בקר קידר, ממונה על שוויון מגדרי, יח' סמך , משהב"ח, 18/12/2016