סדנת התמודדות עם דחייה חברתית

התורות שבבסיס גישתי הטיפולית / ד"ר רבקה נרדי
6 באפריל 2019
מאמר דעה: הרצון להיות מקובל – יכול להיות גם קללה בדרך להחלפת השלטון / ד"ר רבקה נרדי
21 באוגוסט 2019

סדנת התמודדות עם דחייה חברתית

סדנת התמודדות תמונה

שדונים, סרדינים, כרישים, דולפינים וכוחות קסם מסייעים בחיזוק מיומנויות חברתיות. סדנא משותפת של ד"ר חן נרדי ואפרת מעיין, המשלבת את ה"מודל הדולפיני" עם "שפת ארץ יצורי הנפש", לרגל הוצאת ספרו החדש של חן: "איך להיות ילד מקובל"

הקושי להרגיש מקובל בחברה ודחייה חברתית, הוא  בין הקשיים הכואבים ביותר עבור ילדים. קושי זה נובע מסיבות מגוונות, אבל המשותף לכל הילדים שחווים אותו – הוא שהם מנוהלים על ידי "הסרדין והכריש" שלהם – יועצים פנימיים שמפעילים שדונים של קורבנות, הקטנה עצמית, חוסר שייכות, תסכול, שליטה וכעס.

בסדנא נעסוק בכלים מגוונים להתמודדות עם דחייה חברתית ולעידוד מקובלות חברתית, תוך שילוב של טכניקות מ"המודל הדולפיני" שפיתחו ד"ר חן ורבקה נרדי, עם כלים משפת ארץ יצורי הנפש. נלמד טכניקות מגוונות לוויסות רגשי, העצמה ומודעות. נרכוש כלים לזהות ולהתגבר על שדונים של קורבנות, דחייה והקטנה עצמית, ולטפח מיומנויות דולפיניות לשיפור היחסים החברתיים.

הסדנא מתאימה לאנשי טיפול, מאמנים ואנשי חינוך, ותכלול התנסות אישית בשני המודלים, קטעים נבחרים מספרו החדש והמרתק של חן נרדי, התנסות בקלפי ארץ יצורי הנפש ותרגול כלים לשיח מעצים עם ילדים ומתבגרים, ובעיקר – עם היועצים הפנימיים של עצמנו.

 

מכללת רמת גן, בנין 6 חדר 603         יום שישי ה17/5/19 בין 9:00-14:00

המחיר: 320 ₪ בהרשמה מוקדמת עד ה1/5       מחיר מלא: 350 ש"ח

להרשמה לחץ כאן

לפרטים נוספים:

אפרת  0505773739                              חן  0506702727

chen-nardi@bezeqint.net                                  Efrat68@gmail.com

 

מוזמנים להתרשם מהספר החדש של חן נרדי "איך להיות ילד מקובל?" – לחצו כאן.

 להרשמה לחץ כאן